wtorek, 3 lipca 2012

siema siema. wakacje a ja każdy wieczór spędzam przed kompem. ;x
dziś też. piszę z Oliwką, siedze na gg, fb, pbl, i spocie, w słuchawkach happysad, na ustach słowa piosenek, a w głowie myśli typu: co ja tu robie, powinno mnie teraz nie być w domu.

ludzie chodźmy gdzieś! Anitoooooooooooooooooo! wyjdź z domu. chodźmy, gdziekolwiek.
chce zdjęcia.. dużo, dużo, dużo zdjęć z wakacji.

może do Mc'a. może z Oliwką. może z Anitą? może nad morze? chyba nie, może. może na Chorwacje.
MOŻE. pozytywnego coś, pozytywnego.

kocham ludzi, którzy nie marnują wakacji.
 dziś zamierzam wcale nie spać, bo później chce sobie usnąć na słońcu. wtedy nie będę czuła jak strasznie mi gorąco i się opale, bo nie będę chciała wrócić do domu :* takk.. czasem sama siebie nie rozumiem <ok > .

dodałabym jakieś zdjęcie, ale nie mam niiiiiiiiiiiiiic! -,-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz