wtorek, 12 czerwca 2012

o siema, dawno mnie tu nie było
wkońcu wzięła mnie wena twórcza, tak się to chyba mówi xdd.

wesele spoko koko♥
super zabawa, fajni ludzie, kilku wcale niespodziewanych znajomych,
zajebista muzyka=orkiestra i mężczyźni w niej :d
ogólnie było cudownie :)
trochę czegoś innego spodziewałam się po pewnej osobie, no bo co innego obiecywała, ale ok.
ja na tym nie straciłam, bo dzięki temu bawiłam się znacznie lepiej ;^
 dzieci było masakrycznie wiele, i to chyba one były 'na pierwszym planie'
tzn. najważniejsze ;o
była Paulina z małymi bliźniakami -Wiktorkiem i Filipkiem oraz z dwuletnią Oliwką♥♥♥
lowciam całą czwórkę ;x taaak! Pauline też, hahhaha :D
zdjęć jeszcze nie ma bo Janek musi obrobić. za dwa tygodnie powinny być ;p
a Dżonemu okropnie spodobała się Iza, haha.
a jak dowiedział się, że to moja siostra myślałam, że padne ;)
pijany Owsik, zawsze spoko <ok>.


a jeśli chodzi o Janka, to.. ♥
ahahahhahah, żal ;O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz