niedziela, 17 czerwca 2012

omommom♥
wczoraj było przecudownie! jak na razie najlepsze urodziny jakie w życiu miałam :)
wzbogaciłam się o trzy koszulki, w tym jedna przeze mnie wymarzona z Nirvany <jeeee!>
dziękuję Olcia ;*
dostałam też album na zdjęcia, prezent również trafiony w samo sedno :d
oraz od Macinka zajebistego psa Droopy'ego, który jeździ na deskorolce ;o
zajebisty skejt, kc go!♥

ogólnie było wszystko zajebiście, szkoda, że Kubiasz nie przyszedł. 
a no i czemu tak szybko się zmyliście?! -,-


____

tak kalendarzowo to dziś są moje urodziny, ok.
fajnie, że jak dotąd nikt w domu nie złożył mi życzeń! rodzina zajebista -,-
dziękuje bardzo ;/

środa, 13 czerwca 2012

no heej, dziś od rana jest masakryczna pogoda.
raz leje, raz słońce, raz sra! -,-
sieema, nie byłam w szkole <oł je>

___

chcesz otrzymać pudełko z kosmetykami Shiny? ;o
teraz wszystko za darmo: rejestracja, wypełnienie ankiety, otrzymanie ShinyBox'aa ;d
wejdź w ten link.
BEZ KICZU!
czytałam opinie i wszyscy zapisani dostają :)
spróbuj i Ty, co Ci szkodzi?;>

wtorek, 12 czerwca 2012

o siema, dawno mnie tu nie było
wkońcu wzięła mnie wena twórcza, tak się to chyba mówi xdd.

wesele spoko koko♥
super zabawa, fajni ludzie, kilku wcale niespodziewanych znajomych,
zajebista muzyka=orkiestra i mężczyźni w niej :d
ogólnie było cudownie :)
trochę czegoś innego spodziewałam się po pewnej osobie, no bo co innego obiecywała, ale ok.
ja na tym nie straciłam, bo dzięki temu bawiłam się znacznie lepiej ;^
 dzieci było masakrycznie wiele, i to chyba one były 'na pierwszym planie'
tzn. najważniejsze ;o
była Paulina z małymi bliźniakami -Wiktorkiem i Filipkiem oraz z dwuletnią Oliwką♥♥♥
lowciam całą czwórkę ;x taaak! Pauline też, hahhaha :D
zdjęć jeszcze nie ma bo Janek musi obrobić. za dwa tygodnie powinny być ;p
a Dżonemu okropnie spodobała się Iza, haha.
a jak dowiedział się, że to moja siostra myślałam, że padne ;)
pijany Owsik, zawsze spoko <ok>.


a jeśli chodzi o Janka, to.. ♥
ahahahhahah, żal ;O

poniedziałek, 4 czerwca 2012

tak, kurwa,  jestem zjebana!
tylko mi mogą przyjść o trzy numery(!) za duże buty i tylko mi mama może kupić za duże buty..
no ok, może i nie mam małych stóp, ale nie jest tak źle. wszyscy myślą, że mam nogi jak kajaki?!
fuck off, dajcie spokój! tak na prawdę to Atina ma większe stopy <huahuahua!>

a po sobotnio-niedzielnej imprezie zostały tylko wspomnienia!
nie no ogółem było zajebiście.. szkoda, że tak krótko ;)
'dzięki, piękna' ♥




piątek, 1 czerwca 2012

tutaj dodam filmik, bo Guśka nie zgodziła się na opublikowanie go na fb.
video

mm, siedzę z Izą w domu, popijam Kaktus i piszę z Marcinami *_*
okazuje się, że na żadne ognisko nie pójdę.. pogoda nie pozwala, a i pewnie chłopacy nawet nie organizują.
jutro siedzę w domu, chyba, że z mamą gdzieś pojadę. niedziela pewnie to samo.
do Łoniowej na festyn nie idę, do Dołów pewnie też.

macie tutaj tego mojego Tymbarka♥
 huahuahua, zrobiłabym sama zdjęcie, ale coś aparat sie pieprzy ;x
 fajnie na opakowaniu pisze: Na spalonej słońcem pustyni pragnienia, jedyna nadzieja w soczystym kaktusie♥♥♥ -racja ;d
 
być może dodam film na fb z szatni przed wf. ohoh :)

FakFakFakFak ;d

co dostaliście na Dzień Dziecka? ;>
bo ja nic -,- mama powiedziała, że mi nic nie kupi, bo w tym miesiącu dostałam już cztery pary butów.
grr -,-