poniedziałek, 28 maja 2012

wciąż przeglądam, segreguje i usuwam zdjęcia.
strasznie dużo wspomnień, dodam jakieś starocie :)

 hahahhahhahahhaa, pamięta ktoś jeszcze Paljić'a ?:>
to zdj, zwala z nóg. nie ma cooooo :d

 oo, albo kompetencje w szóstej.
to była konkretna masakra :)

o kurde.. to mi się podoba ;d:*
takie tam.. pod szkołą.
pani Dudek nie umie robić zdj., bo na każdym jest palec <ok>
a, no i patrząc po numerkach i na moje miny to można zrobić z tego jakąś historyjkę i dodać dialog :)

watefak?! Inwałd, huahua :)
Anitko, fajna poza, a Olka jaki przymuł <ok>
a ja? hahhaha, za krótka bluza. zawsze spoko ;d
Atina, gdzie się podziały Twe długie i proste włosy? :>

__

chyba by było na tyle tych wspomnień, bo ja już płacze ;x

2 komentarze:

  1. śmiecham.rozwala mnie mina marcina ;DxD guśki też. wspomnienia.. ;*♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć takie zdj i wspomnienia :)

      Usuń