wtorek, 8 maja 2012

sie. sie. siema. ;)

ostatni post jakoś już mnie nie rusza. mam wszystko w dupie i ok. ;d

tak po za tym.. to sprzydał by się jakiś miliard złotych ;o
chce nowe Najkusie, na wesele potrzebne buty, najlepiej szpilki oraz baleriny.
chce też taaaki zajebisty strój bikini ;D Anitka wie ocb. ;)
spodenki też by się sprzydały. 
skoro mam już stanik z ćwiekami, to teraz chce bluzkę, w której mogłabym go pokazać ;))
spodnie chce. pendriva ;)
chomiczka+klatkę.
sweterek oraz kurtke na wiosne. 
chce jeszcze jedną rzecz, ale nie chce tu o niej pisać, bo to ma być taka mini niespodziewajka.
-dla mnie xd.

chyba tyle.
___________

pozbierałam się już po tym nie za fajnym długim weekendzie.
będzie ok, ja to wiem.

w czerwcu wesele, może coś się wydarzy. później urodziny, też coś będzie..

.

ogólnie mam dobry humor, ale nie chce mi sie dodawać zdj., a no i muszę kupić jakieś lepsze baterie do aparatu, bo żadne mi już nie działają -,-

mam jakieś dwie dychy, tylko nie wiem czy kupić, czy lepiej odłożyć na jakiś nowy zakup ;)
może będę oszczędzać na tę moją niespodziewajkę? ;>
-pomyślę.



macie tu mój ryj z ostatniej sesji ;)
kiedyś dam więcej. bo na innym kompie są zdj. ;x

mykam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz