niedziela, 20 maja 2012

jezusiee.. już za niecałe trzy tyg. wesele, a jeszcze nic nie jest pewne..
że pójde to już nawet mama mówi, więc o to się nie martwię, ale z kim..?
niby Dominik mówił, że mnie weźmie jako 'osoba towarzysząca' <oł je>
ale to było chyba na żarty, więc już nie wiem.
Bartek też kiedyś mówił, że jak coś to skombinuje przejazd.
myślę, że pojadę z Dominikiem i Krystian też wtedy pojedzie..
mam buty, mam sukienkę, brakuje mi jeszcze jakiegoś żakietu czy bolerka..
aa no i najważniejsze. prezent trzeba kupić. ale co?
bukiet chyba też jakiś.. ;o
fryzurę zrobi mi chyba ciocia. mówiła, że jeszcze nie wie czy przyjedzie, ale sie postara :)
chce takie włosy na wesele :
ale mam chyba za krótkie.. -,-
a no i mi sie nie będą długo takie trzymały.
więc jeśli nie te, to te są też fajne:
zobaczymy jeszcze :) może znajdę coś lepszego ;d


zaraz dodam drugą notkę ze zdjęciami. bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz