niedziela, 27 maja 2012

faktycznie, dawno mnie tu nie było.
ajajjajjajj. ja coś wiem, a Wy nie ;d
ohohoh. jutro się dowiecie ;*
już nadchodzi mój długo wyczekiwany.. czerwiec! <yeye>
luuudzie! pasuje mi po weselu zrobić grzywkę!
 kurde mać, boję się tego wesela ;o

a już po jutrze.. UWAGA!
..dyskoteka w szkole. oh yeah
a już niebawem (ja znam date i jaram się nią) dyskoteka z grupy ;D
jeszcze ognisko dojdzie, mhmmm♥
teraz dajcie mi ciuchy na te wszystkie 'wydarzenie' hahhahha.

ludzie kupcie mi kamerke do Skajpaja :)

w piątek na grupie oglądaliśmy film o facebook'u. 
bodajże 'The Social Network' :)
fajny, ale pod koniec już mnie męczył.
i tak mało osób zostało.. do końca wytrzymało może 7osób.

Olkaaaa! zatłuke za te zdj. na fb.
rozmyśliłam się, nie chce ich ;d
podobają mi się, ale.. ale.. ale nie.
;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz