czwartek, 12 kwietnia 2012

siema! ;x



raz jesteś na dnie, raz jesteś na szczycie -,-

tęsknię♥
jakoś dziwnie się czuje.. dawno się nie widzieliśmy -,-
właściwie to w niedzielę, ale to było tak jakby takie przelotne. niby mnie objąłeś, ale to nie było to.. ;(
a tak wgl to nie wiem czemu, ale upodabniam się zachowaniem do Ciebie.. yy.
<ok.>

a wiecie co? ostatnio zauważyłam, że zamknęłam się w sobie, że mam wszystko w dupie.
dziwne uczucie.
jakoś zawsze byłam rozmowna, gadatliwa. teraz w domu nie mówie nic.
to pewnie z tęsknoty ;o
nigdy się tak nie czułam. ale uważam, że dobrze, bo to zauważam.
widzę, że coś się zmienia. to chyba dobrze, że wiem.. oczywiście ;)

smutno mi gdy wchodzę na gg czy fb patrzę.. Ty jesteś dostępny i nic do mnie nie piszesz ;'(
trochę smutne.. ale cóż.
kiedyś pisaliśmy ze sobą o wszystkim i o niczym, całymi godzinami, dzień w dzień.
teraz wszystko się zmienia, ja to czuję.
widzę, że już Ci tak na mnie nie zależy..
ok, jakoś się ogarne.

_________________

chcę czerwiec, będzie wesele.. a Ty na nim.
widzę, że nie możesz się doczekać, ale nie wiem czy to z mojego powodu.
mniejsza z tym. później będą moje urodziny.. fajne towarzystwo, zajazd.
już chyba wszyscy słyszeli, że na urodziny pragnę dostać chomiczka. tak, to prawda.
jednakże bardziej pragnę, żebyś się na nich zjawił niż tego chomika.
no ale wracając, to.. już dwie osoby mi powiedziały, że dostanę tego słodkiego zwierzaka.
okeey, ale może nie dwa, hmm?
no, a potem wakacje i będę się jarać ;)
oczywiście wakacje z Bartusiem♥

.

ok, koniec pisania. teraz mi się już nie chce pisać, chociaż chcę coś tu wpisać.. ale koniec!

Ps. mam sprawny aparat ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz