czwartek, 29 marca 2012

siema ;x
baardzo udana środa, mhmm ;)
a w szczególności wieczór z Olką, Marcinem i Weroniką ;*
aaaah, było cudownie ♥

od wtorku jakaś choroba mnie brała, no i wczoraj gdy wróciłam ze spaceru no to mnie już całkiem rozłożyła.
dziś nie poszłam do szkoły, a po południu poszłam do lekarza.. zbadał mnie, niby zwykłe przeziębienie, 
ale do szkoły mi kazał nie iść, yeeah! ;d
w sumie to jest takie szczęście w nieszczęściu, ponieważ dziś była próba no i nie mogłam pójść..
takie są skutki, że nie bd wcale występować -,-
jutro jest sprawdzian z historii oraz kartkówka z chemii toteż bardzo się ciesze, że to gówno mnie ominie ;)
ale wdż ;'(

a Olciu, przepraszam Cię, że tak wyszło. /♥
-dowiedziałam się, że wzięłaś moją postać ;d
chociaż tyle na tym zyskałaś, hehe ;)

___

Andy odkupuje ode mnie full capa, oł jee ;>
była już na mnie mała ;)
na wakację kupię większą ;);*

no więc macie tu jeszcze jej zdj:



ide sie ukąpać, potem inchalować ii leki zażyć, a póżniej spać ;)


kliknij na zdj -powiększy się.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz