środa, 15 lutego 2012

wstęp.

witajciee ;x
jestem Wiola i mam 13, w czerwcu 14 lat ;)
mieszkam w pewnej miejscowości (nie bd zdradzać nazwy), niedaleko Tarnowa.
interesuje mnie fotografia, po gim. idę do szkoły fotograficznej.
robię zdj. aparatem Kodak Easyshare 740, który właśnie się zepsuł.
więc musze robic zdj. zwykłym aparatem w telefonie -,-
nie wychodą zbyt dobre, dlatego też nie publikuje ich w necie.
dodaje tylko i wyłącznie zdj robione za czasów mojego Kodaka, które wszystkim sie juz znudziłu ;x
bede dodawac tez zdj robione przez moją kuzynke, która ma lustrzanke i doświadczenie w robieniu zdj ;))
moje zdj zazwyczaj nie są obrabiane w zadnym programie..

uwielbiam wracać do przeszłości,
dlatego często dodaje moje stare zdj (robione za czasów, gdy jeszcze lubiałam się fotografować).
dodam teraz jakieś zdj z przed kilku lat ;>


muchaa ;o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz